. «Життєві навички для активного громадянства» - 12 Лютого 2019 - Торский учебно-воспитательный комплекс
Торський НВК Лиманської міської ради Донецької області
П`ятниця, 26.04.2024, 09:13:54
ГоловнаРеєстраціяВхід Вітаю Вас Гість | RSS

Привітання

Меню сайту



20:35:27
«Життєві навички для активного громадянства»
06-07 лютого в м. Лиман на базі Лиманської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4 проведено тренінг для вчителів основної та старшої школи «Життєві навички для активного громадянства» в рамках проекту «Посилення участі підлітків у житті школи і громади».
Організатори тренінгу та виконавці відповідного проекту — Міністерство освіти і науки України та Громадська організація «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту» за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні й Європейського Союзу.
Учасниками заходу стали 23 педагоги із 10 закладів освіти міста та району. 
Проводили захід регіональні тренери: Дубяга Андрій Павлович, завідувач відділу національного виховання Донецького облІППО, та Сбітнєва Антоніна Юріївна, заступник директора з виховної роботи комунального закладу «Билбасівський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Слов’янської районної ради
Педагоги дізналися про особливості впровадження курсу «Життєві навички для активного громадянства», ознайомилися з методами компетентнісного навчання учнів за цим тренінговим курсом. Увага слухачів була направлена на усвімлення, що тренінг сьогодні є незамінним елементом системи навчання й розвитку в будь – якому закладі освіти. Тренінг – це, насамперед, навчання, що опирається на досвід людини.
Учасники зазначили, що саме спілкування у тренінговому колі сприяє створенню позитивних установок, які допоможуть особистісному розвитку підлітків: усвідомленню цінностей, розвитку комунікативності, емпатії та співробітництва.
Тренери організували роботу так, щоб учасники відчули радість і задоволення від навчання. Цей тренінг сприяв формуванню навичок співпраці, відкривав нові перспективи. Учасники мали можливість не тільки теоретично ознайомитися з методикою проведення тренінгів, але й практично відпрацювали 3 тренінги. Педагоги обговорили потреби та особливості розвитку дітей, створюючи «Портрет підлітка», сформували пропозиції щодо удосконалення змісту тренінгового курсу та визначили способи впровадження курсу у своїх освітніх закладах.
Під час проведення змістовного оцінювання курсу педагоги дійшли 
Усі учасники по завершенню заходу отримали сертифікати фахівця з методики викладання тренінгового курсу для учнівської молоді.
Переглядів: 312 | Додав: aleksandra | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт


Пошук

Календар
«  Лютий 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728

Архів записів

Copyright MyCorp © 2024